Sånn sett er nesten alle store merkevarer pur djevelskap?
Nå er det vel en kjennsgjerning at de fleste søte drikker sakte tar livet av oss. At djevelen derimot skal ha bolig i de fleste store merkevarer, er vel litt utpå landet.
Jeg skal slippe YouTubes største konspirasjonsteoretikere løs på deg i dag.
Alt jeg ber deg om, er å ta det du ser med en stor klype salt:
(For sikkerhets skyld bør du kanskje ta med en tre-staur og litt hvitløk også 🙂
1. Hvis ikke Pepsi tar deg…
2. Som om ikke det er nok,
kommer det folk og kopierer en god idè…
3. Det er ikke bare firma som er full av djevelskap.
Kjenner du betydningen av disse symbolene?
4. Og så er det altså fullt oppegående voksne mennesker,
som tar dette alvorlig:
(Må sees!!)
Drikk søte drikker med god samvittighet du…
om ikke annet enn for å trosse KrF og dustete sukkeravgifter.